Tovejs

Brugerindsigt og markedsanalyse

Har du brug for at kende dine kunder eller brugeres oplevelser, adfærd og præferencer, så du kan målrette dine tiltag bedst muligt? Så kan Tovejs hjælpe.

Tovejs skaber (for)brugerindsigt, der giver grundlag for at træffe bedre beslutninger i forbindelse med digitalisering, servicedesign, markedsføring m.m.

Det sker gennem kvalitative undersøgelser og analyser, der giver dyb viden om brugerne og deres behov.

Tovejs arbejder med følgende metoder:

  • Kvalitative interviews
  • Fokusgrupper
  • Spørgeskemaer
  • Mobiletnografi
  • Go-along-interviews
  • Etnografisk observation
  • Brugertest
  • Journey mapping
  • Empathy maps
  • Affinity mapping
  • Co-creation workshops
  • Brætspil til fælles analyse af data

Tovejs kombinerer ekspertise i forskellige metoder og deres anvendelighed med en kreativ tilgang, hvor brugerne inddrages i produktionen af viden på nye og anderledes måder.

Bag Tovejs står ph.d. Charlotte Albrechtsen, der er forfatter til en række metodebøger udgivet af forlaget Samfundslitteratur.

Ingen stjerner

Info om bureauet

Analysebureau

1 ansat i deres virksomhed

Timepris ikke oplyst

3 cases vil de gerne vise dig

Find professionelle bureauer
via deres kompetencer