Handelsbetingelser & vilkår

Når du handler med Bureau Danmark bekræfter du samtidig, at du erklærer dig enig i følgende handelsbetingelser.

Bureau Danmark er ejet af Sampedro ApS

Sampedro ApS
Adelgade 87
8660 Skanderborg
Danmark
CVR: 40342079

Bureau Danmark er en online formidlingsplatform. Her kan bureauer vise deres ydelser og services. Bureau Danmark formidler opgaver mellem kunden og bureauer. Bureauerne er ansvarlig for aftalens opfyldelse, herunder betaling, produkt, service, ydelse samt kundekontakt, og er forbrugerens egentlige aftalepart. Sampedro ApS ejer Bureau Danmark, og står for den daglige drift. Fremadrettet vil Sampedro ApS blive omtalt som ”Bureau Danmark”.

Hjemmesiden samt alt indhold på dette ejes af Bureau Danmark eller dennes licensgivere. Informationerne er beskyttet gennem blandt andet immaterialretlige og markedsretlige love. Dette indebærer, at varemærker, firmanavne, produktnavne, billeder og grafik, design, layout samt informationer om varer, tjenester og andet indhold ikke må kopieres eller anvendes uden skriftlig godkendelse fra Bureau Danmark.

Priser

Alle priser er ekskl. 25% moms.
Der tages forbehold for tastefejl, kurs- og prisændringer samt tekniske fejl.

Bestillinger

Når kunder indhenter tilbud på Bureau Danmark, formidler Bureau Danmark informationerne videre til de tilmeldte bureauer i vores database ved den kontaktmetode du har valgt i formularen. Du giver samtidig samtykke til at Bureau Danmark må kontakte dig på telefon og email såfremt du har angivet det. 

Kundeservice

Alle henvendelser omkring produkter, ydelser og services  skal sendes direkte til bureauet da det er dem som er ansvarlige overfor dette.

Ansvarsfraskrivelse og garanti

Bureau Danmark er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af, at de bestilte produkter, ydelser og services fra bureauerne. Bureau Danmark formidler blot kundens opgave videre til bureauerne. Bureau Danmark er som nævnt tidligere kun formidler mellem bureauet og kunden. Bureau Danmark fraskriver sig i videst muligt omfang ethvert ansvar for produktet, ydelsen eller services, som kunden modtager fra bureauet. Bureauet er kundens egentlige aftalepart og er ansvarlige for, at leverer produkt, ydelse eller service til kunden. Såfremt bureauet er gået konkurs eller ikke eksistere, er Bureau Danmark på ingen måde forpligtet til at udbetale nogen form for erstatning eller godtgørelse for et eventuelt tab. Bureau Danmark er baseret på ovenstående på ingen måde forpligtet til udbetale eller erstatte for tab, foringelse eller andet tilfælde hvor produktet, ydelsen eller servicen ikke lever op til kundens forventninger.

Fortrydelsesret

Da Bureau Danmark ikke er aftalepart, men blot står for bestillingen mellem kunden og bureauet, skal alt henvendelse vedrørende fortrydelsesret samt returret ske i direkte forbindelse med bureauet.

Persondatapolitik

Bureau Danmark videregiver kun oplysninger til bureauerne som er tilmeldt vores database. Herunder indhentning af tilbud.
Du har altid ret til oplysninger registreret hos Bureau Danmark
Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig.
Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@bureaudanmark.dk

Bureau Danmark forbeholder sig retten til, at kunne kontakte kunden pr. mail eller telefon/SMS.

Hvis du ikke har fundet svar på det du ledte efter er du altid velkommen til at kontakte os på enten telefon eller email.

Ved indhentning af tilbud hos Bureau Danmark, register vi de oplysninger kunden taster ind til ordren, såsom navn, adresse, post nr, by, telefonnummer og e-mail. Oplysningerne som der bliver tastet ind vil blive opbevaret i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Marketing / Markedsføring

Du giver samtidig samtykke til at Bureau Danmark må anvende jeres logo / navn på hjemmeside samt sociale medier såfremt I har indhentet tilbud eller er et bureau. Bureau Danmark må kontakte dig med markedsføring på telefon og email med de oplysninger du har angivet i din oprettelse / henvendelse.

ODR

Fra den 15. februar er det muligt at benytte den fælles ODR-platform til behandling af klager vedrørerende shoppen. Linket til ODR-platformen er: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Gældende fra den 21. oktober 2020