Medier i Danmark
Hos Bureau Danmark kan du finde et bredt udvalg af medier i Danmark. Her vil du bl.a. kunne se produkter, målgrupper, statistik.
Bl.a. har disse virksomheder har tillid til Bureau Danmark kan finde relevante kandidater

Så enkelt er det at
få relevante kandidater
Step 1
Indsend din opgave via Bureau Danmark
Når du skal indsende din opgave skal ud indsende en kort beskrivelse af opgaven og hvem du ønsker opgaven løst af. Eksempelvis kunne der jo være behov for et samarbejde mellem et bureau og medie og derfor kan dette indhentes i opgaven.

Step 2
Vi finder udvalgte kandidater til dig
Efter du har indsendt din opgave til os løber vi den igennem og tjekker at vi har de oplysninger vi har behov for. Såfremt vi mangler oplysninger, tager vi kontakt til dig. Herefter vil vi ud fra dine ønsker komme med det antal kandidater du har ønsket.

Step 3
Vi afholder Teams møde med de udvalgte
Når du har taget stilling til, hvilke kandidater du vil fortsætte dialogen med afholder vi individuelle Teams møder med de udvalgte. Her får kandidaterne mulighed for at præsenterer sig selv samt spørge ind til opgaven før de kommer med et bud på opgaven.

Step 4
Accept af bud eller ny runde med kandidater
Til slut får du tilsendt bud via platformen som du kan vælge at gå videre med og derefter indlede samarbejdet med kandidaten. Du har altid mulighed for at sige nej tak dog har du muligheden for at vi tager en ny runde og prøver at finde nogle nye kandidater.

Vi værdsætter vores
kunder og deres erfaringer

Det har været en effektiv og meget nem proces. Allerede dagen efter jeg oprettede en profil og opstillede vores opgave på Bureau Danmark, fik jeg flere relevante henvendelser. Få dage efter havde vi valgt vores samarbejdspartner til opgaven. Vi vil med sikkerhed benytte Bureau Danmark igen, når der opstår en relevant opgave.

Pernille Melchjorsen
Project Manager

Vi bruger Bureau Danmark både for at profilere Think PR, men også for at få verificerede og seriøse leads. Bureau Danmark søger for at følge processen til dørs og er hjælpsomme og professionelle, når de matcher bureauer og virksomheder.

Karin Nørgaard
Owner Think PR

Der er super gode muligheder for at personaliserer sin profil, og det er meget simpelt at gøre – ca. 15 min. Det er jo ingen tid, når det både skaber leads og direkte kunder! Det har været en meget nem og behagelig proces, og har ikke kostet os mange resurser eller penge, at starte op og komme i gang. Vi er meget tilfredse med Bureau Danmark!

Lars Olsen
Owner/CEO mediebureauet balance
Medielisten mangler jer
Vi vil meget gerne have jeres medie på listen. Har du behov for en dialog er du velkommen til at ringe til +29 90 25 43 eller send os en besked på info@bureaudanmark.dk.
Få gavn af medlemsfordele
hos Bureau Danmark
Hvad er medier?
Medier udarbejder information som skal kommunikeres ud til en modtagergruppe / målgruppe via forskellige kanaler. Det kan være gennem tv, radio, podcast, sociale medier, hjemmesider og kan være udarbejdet som tekst, billeder, video m.m.
Medieudbydere i Danmark
I Danmark finder du et bredt udvalg af medier. Alt fra det traditionelle trykte aviser som Politiken, Jyllands-Posten til Ekstra Bladet, til tv- og radiostationer som TV2 og DR. Der udover findes der mange nyhedsplatforme som hjemmesider.
Danske medier
Hos Bureau Danmark finder du kun danske medier. Vi udvælger medier som henvender sig til os og ønsker at være synlig på vores formidlingsplatform. Hos Bureau Danmark kan du finde danske medier som du kan rette henvendelser til i forhold til ønske om annoncesalg.
Vælg af medie
Når du skal vælge hvilken medieudgiver du vil samarbejde med, er det vigtigt at du har styr på hvilken annoncekanal du vil arbejde med. Det kan være alt fra Online i form af Display, Native eller nyhedsbreve. Men det kan også være i form af print som i aviser eller magasiner. Ønsker du derimod at din annoncekanal skal være podcast eller radio er det lyd som dit medieudgiver skal kunne tilbyde. Det kan også være i form af video og her vil det så bestå af TV.
Digitale medier
Flere og flere medier arbejder med det digitale. De tilbyder oftes online annoncering via hjemmesider, nyhedsbreve m.m. Mange medier har også fokus på socialemedier og streamingtjenester da mange mennesker får deres informationer og nyheder via deres mobiltelefoner eller smart enheder.
Medier og kommunikation
Medier spiller en vigtig rolle når man som virksomhed gerne vil have kommunikeret et budskab ud til sin målgruppe. Her vil et medie hurtigt kunne ramme en stor målgruppe som passer til ens segmenter. Om man har behov for en medieudgiver i Aarhus eller København vil det være muligt.