TV Reklame
Ønsker du at komme i gang med TV Reklame, men har ikke fundet mediet? Så er Bureau Danmark stedet hvor du kan finde et bredt udvalg af medieudgivere.
Bl.a. har disse virksomheder har tillid til Bureau Danmark kan finde relevante kandidater

Så enkelt er det at
få relevante kandidater
Step 1
Indsend din opgave via Bureau Danmark
Når du skal indsende din opgave skal ud indsende en kort beskrivelse af opgaven og hvem du ønsker opgaven løst af. Eksempelvis kunne der jo være behov for et samarbejde mellem et bureau og medie og derfor kan dette indhentes i opgaven.

Step 2
Vi finder udvalgte kandidater til dig
Efter du har indsendt din opgave til os løber vi den igennem og tjekker at vi har de oplysninger vi har behov for. Såfremt vi mangler oplysninger, tager vi kontakt til dig. Herefter vil vi ud fra dine ønsker komme med det antal kandidater du har ønsket.

Step 3
Vi afholder Teams møde med de udvalgte
Når du har taget stilling til, hvilke kandidater du vil fortsætte dialogen med afholder vi individuelle Teams møder med de udvalgte. Her får kandidaterne mulighed for at præsenterer sig selv samt spørge ind til opgaven før de kommer med et bud på opgaven.

Step 4
Accept af bud eller ny runde med kandidater
Til slut får du tilsendt bud via platformen som du kan vælge at gå videre med og derefter indlede samarbejdet med kandidaten. Du har altid mulighed for at sige nej tak dog har du muligheden for at vi tager en ny runde og prøver at finde nogle nye kandidater.

Vi værdsætter vores
kunder og deres erfaringer

Det har været en effektiv og meget nem proces. Allerede dagen efter jeg oprettede en profil og opstillede vores opgave på Bureau Danmark, fik jeg flere relevante henvendelser. Få dage efter havde vi valgt vores samarbejdspartner til opgaven. Vi vil med sikkerhed benytte Bureau Danmark igen, når der opstår en relevant opgave.

Pernille Melchjorsen
Project Manager

Vi bruger Bureau Danmark både for at profilere Think PR, men også for at få verificerede og seriøse leads. Bureau Danmark søger for at følge processen til dørs og er hjælpsomme og professionelle, når de matcher bureauer og virksomheder.

Karin Nørgaard
Owner Think PR

Der er super gode muligheder for at personaliserer sin profil, og det er meget simpelt at gøre – ca. 15 min. Det er jo ingen tid, når det både skaber leads og direkte kunder! Det har været en meget nem og behagelig proces, og har ikke kostet os mange resurser eller penge, at starte op og komme i gang. Vi er meget tilfredse med Bureau Danmark!

Lars Olsen
Owner/CEO mediebureauet balance
Medielisten mangler jer
Vi vil meget gerne have jeres medie på listen. Har du behov for en dialog er du velkommen til at ringe til +29 90 25 43 eller send os en besked på info@bureaudanmark.dk.
Få gavn af medlemsfordele
hos Bureau Danmark
TV Reklame i Danmark: Bureau Danmark gør det nemmere at få effektiv annoncering på skærmen
TV reklame er stadig en kraftfuld måde at nå ud til danskerne på – både på de store kanaler og online, hvor tv og digitale formater smelter sammen. Men for mange virksomheder kan det være svært at navigere i, hvordan man får adgang til de rigtige medier, de rette seere og de bedste annoncepriser. Her kommer Bureau Danmark ind i billedet. Som formidlingsplatform gør Bureau Danmark det nemt for dig at finde og samarbejde med landets førende medieudgivere og leverandører af reklamevideoer. Bureau Danmark er med andre ord den genvej, du mangler, når du vil have din reklame ud og arbejde for dig.
Hvad gør Bureau Danmark til en unik formidler?
Med Bureau Danmark kan du hurtigt og let indhente tilbud fra flere medieudgivere. I stedet for at bruge timer på at finde frem til annoncepriser, kan du nu få et overblik og samtidig indhente konkurrencedygtige priser fra de medieudgivere, der matcher dine mål og behov. Bureau Danmark fungerer som et knudepunkt, hvor danske virksomheder og mediehuse kan mødes – så du slipper for at skulle kontakte hver enkelt udgiver og kan fokusere på at vælge de bedste løsninger til dit budget.
Medieindkøb og annoncepriser, der Er gennemsigtige
En af de store fordele ved Bureau Danmark er gennemsigtigheden. Med Bureau Danmark får du et klart indblik i, hvad forskellige typer annoncering koster på tværs af kanaler og medieplatforme. Det gør det lettere at vurdere, hvordan du bedst udnytter dit budget, så det ikke går til spilde, men arbejder målrettet for dig. Hvad enten du skal bruge et kort spot til primetime eller en kampagne, der kombinerer online reklame med tv-spots, giver Bureau Danmark dig et præcist billede af, hvor langt pengene rækker, og hvilke annoncepriser der passer bedst til din strategi.
Online Reklame og TV – én kampagne, flere platforme
TV reklame behøver ikke stå alene. Ved at kombinere det med online reklame kan du forstærke din tilstedeværelse og skabe en integreret kampagne, der rammer din målgruppe både på fjernsynet og online. Bureau Danmark gør det muligt at finde medieudgivere, som tilbyder begge formater, så du får en komplet løsning. Her får du et unikt overblik over annoncepakker, hvor både tv og digital annoncering spiller sammen, og hvor mediestatistik hjælper dig med at vurdere, hvad der virker bedst for netop din målgruppe.
Mediestatistik – nøglen til effektive kampagner
En solid reklamekampagne bygger på indsigt – og det er præcis, hvad du får med Bureau Danmark. Platformen giver dig adgang til mediestatistik, så du kan træffe informerede valg om, hvilke medier og formater der skaber de bedste resultater for dig. Du får indsigt i seertal, målgruppeprofiler og brugeradfærd, så du kan optimere dit medieindkøb og sikre, at din kampagne virkelig når ud.
Reklamevideoer og produktion af TV spots
Med Bureau Danmark har du adgang til en lang række kreative bureauer og produktionsselskaber, der kan levere alt fra de små reklamespots til store kampagnevideoer. Reklamevideoen er ofte kernen i kampagnen, og med den rigtige video kan du skabe opmærksomhed og efterlade et indtryk, der varer. Bureau Danmark gør det nemt at finde og vælge mellem produktionshold og reklamebureauer, der skaber indhold, som kan vække din målgruppe og engagere dem – både på tv og digitalt.
Bureau Danmark – fremtidens medieplatform for TV reklame
I en tid, hvor online og offline medier smelter sammen, giver Bureau Danmark virksomheder den fulde pakke, så det er nemmere end nogensinde at få overblik og sikre, at alle annonceringstiltag arbejder sammen mod samme mål. Ved at benytte Bureau Danmark får du en samarbejdspartner, der forstår dine behov og har et indgående kendskab til det danske mediemarked. Det er en platform skabt til den virksomhed, der vil skabe reklame, der huskes – på de bedste og mest relevante medier.
Når du bruger Bureau Danmark til at finde de bedste annoncepriser og samarbejde med dygtige medieudgivere, sikrer du, at din kampagne står stærkt i hele 2024 og frem.