Timepris og tilbud

Er du i den situation hvor jeres virksomhed skal vurderer bureauernes timepris og tilbud på jeres opgave, så tjek vores eksempel her.

Indgåendelse af samarbejde med et bureau

Når man skal indgå et samarbejde med et bureau er det altid vigtigt at få klarlagt hvilken afregningsmodel man vælger.

Alle bureauer har en timepris de har fastsat og kan nævne overfor jer som kunde. Ved mindre opgaver skal man altid forvente at man afregnes pr. time. Ved de større opgaver kan man få fastsat en projekt pris eller få afslag i timeprisen.

En god regel er at hvis man har et god og fast samarbejde kan man aftale en fast månedlig pris på udvalgte opgaver, hvor prisen her vil være mere fordelagtig for både kunden og bureauet da de får en fast indkomst.

God jagt på at få et godt samarbejde, det handler altid om at begge parter får noget ud af det. 

Relaterede indhold

Ordbog

Linkbuilding

Kort definition af linkbuilding er at det er en strategi man kan anvende for at øge ens SEO mæssig værdi hos Google. Oftes handler det om hvordan man arbejder med at få både flere backlinks men samtidig arbejdet med interne links og eksterne links.

Ordbog

Bureay

PR, presse og public relations er alle kommunikationsdiscipliner, der sigter mod at skabe og vedligeholde en positiv offentlig opinion om en virksomhed eller organisation.

Ordbog

Indholdsoptimering

Indholdsoptimering er en vigtig disciplin inden for digital markedsføring, der fokuserer på at forbedre kvaliteten, synligheden og effektiviteten af indhold på hjemmesider, blogs og sociale medier. Målet med indholdsoptimering er at tiltrække målgruppen, give dem værdifuld information og skabe en positiv brugeroplevelse, samtidig med at man opnår bedre placeringer i søgemaskiner som Google.

Ordbog

Facebook annoncering

Denne form for annoncering giver virksomheder mulighed for at promovere deres produkter eller tjenester, øge deres brandkendskab og nå ud til en bred målgruppe på verdens største sociale medieplatform.