Implementering af HubSpot og global onboarding af 200+ medarbejdere i flere lande

Versalift, der sælger, leverer, monterer og servicerer lifte på kassevogne og chassis i hele verden, manglede et system, de kunne bruge på tværs af lande til effektivisering og automatisering af administrative processer og i marketing-øjemed. Vi stod for implementering og onboarding af HubSpot i Danmark, Storbritannien og USA.

Versalifts udfordring

Med tilstedeværelse i flere end 12 lande og endnu flere måder at administrere og håndtere kunderne på havde Versalift behov for ét samlet system, der kunne tage sig af kundehåndtering, marketing og salg. Et forældet CRM-system og utallige excel-dokumenter skabte meget spildtid og dobbeltarbejde. Content blev lavet flere gange på tværs af landene, og der var behov for at samle det og styrke det internationale samarbejde.

Vores løsning

Ét samlet CRM-system, der kan håndtere marketing, salg og service: HubSpot.

Vi stod for implementering, uddannelse og onboarding af HubSpot i Versalifts afdelinger i Danmark, Storbritannien og USA.

HubSpot CRM, Marketing Hub, Sales Hub og Service Hub blev implementeret og integreret med Versalifts hjemmeside. Vi har opsat et automation-miljø, der styrker både marketingindsatsen og de administrative processer. Og i dag bruges HubSpot af en lang række medarbejdere til at holde overblik, samarbejde internationalt og automatisere processer.

Resultatet

Bedre samarbejde på tværs af grænser, stærkere og effektive administrative processer og et skalerbart system.

Med et og samme system er Versalifts samarbejdet på tværs af lande og afdelinger styrket, mens flere processer er blevet automatiseret og effektiviseret, så de sparer tid på rugbrøds- og dobbeltarbejde. Det gør det både sjovere og mere rentabelt at arbejde.