Shortlisting

Er du i den situation hvor jeres virksomhed skal igang med at lave en shortlist, så tjek vores eksempel på hvordan I kunne gøre.

Principper for shortlisting

Når man arbejder med shortlisting findes der nogle grundlæggende principper som vi har listet herunder :

Husk at være objektiv

Når man skal kigge på alle de bureauer  man modtager tilbud fra skal man være objektiv ud fra de ønsker og kriterier som I har stillet disse bureauer. Det kan være alt fra deres timepris, deres kompetencer, deres beliggenhed, deres servicemind mm. Husk også at se tilbudet som en helhed i stedet for at opdele den i bider baseret på jeres behov. Det kan eksempelvis være at det tilbud I modtager fra et bureau skal forhandles omkring inden i fravælger.

Rekrutteringserfaring

Det kan være rigtig svært at udvælge de bedste match af bureauer hvis man ikke har rekrutteringserfaring. Derfor anbefales der at de som skal udvælge bureauer har en eller anden form for erfaring på dette område.

Retfærdighed

Det er vigtigt at i udvælgelsesprocessen at man altid stræber sig på at være upartisk og undgå at man tager parti med et udvalg bureau pga eksempelvis interesseforbindelse. Man bør som panel blive enig efter en samlet vurdering omkring bureau valget. En anden vigtig ting er at udvise retfærdighed overfor bureauer og ikke stille nye kriterier og ønsker efterfølgende.

Shortlisting af bureau valg

  • Skal være et digitalt bureau
  • Skal have bopæl i Odense
  • Skal have arbejdet med WordPress
  • Skal have arbejdet med advanceret frontend udvikling
  • Skal kunne vise et bredt udvalg af cases af ovenstående
  • Skal have et fornuftigt lege på timepris


Det vigtige er efterfølgende til de indledende dialoger at mærke jeres mavefornemmelse omkring bureauer og deres tilbud, da det i sidste ende er altafgørende for et godt samarbejde at I føler de matcher jer og jeres behov. 

Held og lykke med jeres shortlisting.

Relaterede indhold

Ordbog

YouTube

YouTube er en af verdens mest populære online videodelingsplatforme. Den blev grundlagt i 2005 og blev hurtigt en central del af internettets kultur. Platformen ejes af Google og giver brugere mulighed for at uploade, se og dele videoer af næsten enhver tænkelig type og emne.

Ordbog

ROAS

ROAS, eller Return on Ad Spend på dansk, er en vigtig metrik inden for online markedsføring, der måler effektiviteten af annonceudgifter i forhold til indtjeningen eller omsætningen, de genererer. ROAS er afgørende for annoncører, da det hjælper med at afgøre, om deres reklameinvesteringer er rentable eller ej.

Ordbog

Afvisningsprocent

Kort fortalt er bounce raten også kaldt afvisningprocenten den del af dine besøgende som forlader hjemmesiden uden at interagere med indholdet.

Ordbog

UTM

UTM, eller “Urkampagnetracking,” er en metode inden for digital markedsføring, der bruges til at spore og analysere effektiviteten af ​​online marketingkampagner og trafikkilder. UTM-parametre er små stykker kode, der tilføjes til URL’er, hvilket giver dig mulighed for at indsamle detaljerede oplysninger om, hvor besøgende kommer fra og hvordan de interagerer med dit websted. Dette værdifulde dataindsigt kan hjælpe dig med at forbedre din markedsføringsstrategi og målrette din målgruppe mere præcist.

Add address

Danmark

Søg

Bureau tilmelding

Når du har tilmeldt din virksomhed får du adgang til dit kontrolpanel hvor du kan oprette cases, bureau indhold, jobannoncer mm. Det er gratis og uforpligtende for dit bureau at have en profil.

  • Kontakt bureauet