Timepris og tilbud

Er du i den situation hvor jeres virksomhed skal vurderer bureauernes timepris og tilbud på jeres opgave, så tjek vores eksempel her.

Indgåendelse af samarbejde med et bureau

Når man skal indgå et samarbejde med et bureau er det altid vigtigt at få klarlagt hvilken afregningsmodel man vælger.

Alle bureauer har en timepris de har fastsat og kan nævne overfor jer som kunde. Ved mindre opgaver skal man altid forvente at man afregnes pr. time. Ved de større opgaver kan man få fastsat en projekt pris eller få afslag i timeprisen.

En god regel er at hvis man har et god og fast samarbejde kan man aftale en fast månedlig pris på udvalgte opgaver, hvor prisen her vil være mere fordelagtig for både kunden og bureauet da de får en fast indkomst.

God jagt på at få et godt samarbejde, det handler altid om at begge parter får noget ud af det. 

Relaterede indhold

Ordbog

LinkedIn annoncering

LinkedIn annoncering er en kraftfuld digital markedsføringsmetode, der udnytter LinkedIn-platformens erhvervsorienterede fokus til at nå en målrettet og professionel målgruppe. LinkedIn, der er kendt som det sociale netværk for erhvervslivet, tilbyder forskellige annonceringsmuligheder, der kan hjælpe virksomheder med at opbygge deres brand, generere leads og engagere sig med potentielle kunder og samarbejdspartnere.

Ordbog

Benchmarking

Benchmarking går egentlig ud på at virksomheden som benytter strategien går ind og foretager en undersøgelse og vurdering af enten en eller flere af virksomhedens konkurrenter med det formål at forbedre deres egen drift. Det kan være virksomheden gerne vil optimerer eksempelvis på kvalitet, pris eller leverandører.

Ordbog

Reklamebureau

Et reklamebureau er et firma, der laver reklamer og markedsføringskampagner for andre virksomheder. De fleste reklamebureauer har en række forskellige faglige kompetencer inden for områder som kreativitet, design, tekstforfatning, research og annoncering.

Ordbog

Hreflang

Hreflang, også kendt som hreflang-attributter eller hreflang-tags, er HTML-kode, der bruges til at hjælpe søgemaskiner med at forstå sprog- og regionsspecifikke versioner af en hjemmeside. Dette er især vigtigt for websteder, der har indhold på flere sprog eller er rettet mod forskellige regioner.

Søg