Timepris og tilbud

Er du i den situation hvor jeres virksomhed skal vurderer bureauernes timepris og tilbud på jeres opgave, så tjek vores eksempel her.

Indgåendelse af samarbejde med et bureau

Når man skal indgå et samarbejde med et bureau er det altid vigtigt at få klarlagt hvilken afregningsmodel man vælger.

Alle bureauer har en timepris de har fastsat og kan nævne overfor jer som kunde. Ved mindre opgaver skal man altid forvente at man afregnes pr. time. Ved de større opgaver kan man få fastsat en projekt pris eller få afslag i timeprisen.

En god regel er at hvis man har et god og fast samarbejde kan man aftale en fast månedlig pris på udvalgte opgaver, hvor prisen her vil være mere fordelagtig for både kunden og bureauet da de får en fast indkomst.

God jagt på at få et godt samarbejde, det handler altid om at begge parter får noget ud af det. 

Relaterede indhold

Bureau Guiden

Bureau guiden

Er du i den situation hvor jeres virksomhed står og skal skifte nyt bureau og synes det er uoverskueligt? Så tjek her vores guide til valg af bureau.

Ordbog

AMP

Man benytter AMP som et webkompent framework hos google til at lettere at bygge “user-first” annoncer, e-mails, “web historier” og hjemmesider. User-first betyder at man sætter den besøgende i første prioritet når man bygger ens indhold.

Ordbog

Ankerlinks

Det har mange forskellige begreber. Det kaldes også anchor links, section links og jump links. Det danske begreb er dog mere Ankerlinks. Det betyder egentlig at man linker på internt på samme side. Et eksempel kan være at man gerne vil lede brugeren til en specifik formular som ligger længere nede på siden som man så her linker til.

Ordbog

PR

PR, presse og public relations er alle kommunikationsdiscipliner, der sigter mod at skabe og vedligeholde en positiv offentlig opinion om en virksomhed eller organisation.