Indledende dialoger

Er du i den situation hvor jeres virksomhed skal igang med de indledende dialoger, så tjek vores eksempel på hvordan I kunne gøre.

Indledende dialog eksempel

I er nu nået til de indledende dialoger med de udvalgte bureauer fra jeres shortlisting. Det er her I kan teste bureauerne af og se om de matcher og passer til jeres virksomhed.

Der er flere aspekter I skal være opmærksom på ved de indledende dialoger. Fra start skal I kunne mærke om bureauet har en forståelse af jeres forretning og hvilken situation I står i pt. Hvis de ikke kan sætte sig ind i det, så er det højest utænkeligt at de kommer til det senere. Allerede fra start skal I kunne føle en god kemi og have en god mavefornemmelse da det heller ikke kommer senere. I skal allerede fra start få gjort bureauet klar over jeres forventninger til leveringshastighed og afregningsmodel (fastpris-projekter eller timepris). I kan med fordel ønske et eller flere designforslag eller ideoplæg op jeres opgave så I på dette punkt kan teste bureauet kompetencer af og se om de kan leve op til jeres kriterier på kvalitetsområdet.

Held og lykke med de indledende dialoger!

Relaterede indhold

Ordbog

Konvertering

Konvertering er en central term inden for digital markedsføring og online forretningsstrategi. Det refererer til den handling, hvor en besøgende på en hjemmeside eller onlineplatform udfører en ønsket handling, som virksomheden har defineret som sit mål.

Ordbog

E-commerce

Det kan variere fra simple online butikker, der sælger tøj eller elektronik, til mere komplekse platforme, der tilbyder digitale tjenester, cloud-løsninger og endda online-auktioner.

Ordbog

Click Through Rate

Click-Through Rate (CTR) er en vigtig målekriterie inden for online markedsføring og annoncering, der bruges til at evaluere effektiviteten af en reklamekampagne, et websted eller en specifik annonce.

Ordbog

UTM

UTM, eller “Urkampagnetracking,” er en metode inden for digital markedsføring, der bruges til at spore og analysere effektiviteten af ​​online marketingkampagner og trafikkilder. UTM-parametre er små stykker kode, der tilføjes til URL’er, hvilket giver dig mulighed for at indsamle detaljerede oplysninger om, hvor besøgende kommer fra og hvordan de interagerer med dit websted. Dette værdifulde dataindsigt kan hjælpe dig med at forbedre din markedsføringsstrategi og målrette din målgruppe mere præcist.

Add address

Danmark

Søg

Bureau tilmelding

Når du har tilmeldt din virksomhed får du adgang til dit kontrolpanel hvor du kan oprette cases, bureau indhold, jobannoncer mm. Det er gratis og uforpligtende for dit bureau at have en profil.

  • Kontakt bureauet