Indledende dialoger

Er du i den situation hvor jeres virksomhed skal igang med de indledende dialoger, så tjek vores eksempel på hvordan I kunne gøre.

Indledende dialog eksempel

I er nu nået til de indledende dialoger med de udvalgte bureauer fra jeres shortlisting. Det er her I kan teste bureauerne af og se om de matcher og passer til jeres virksomhed.

Der er flere aspekter I skal være opmærksom på ved de indledende dialoger. Fra start skal I kunne mærke om bureauet har en forståelse af jeres forretning og hvilken situation I står i pt. Hvis de ikke kan sætte sig ind i det, så er det højest utænkeligt at de kommer til det senere. Allerede fra start skal I kunne føle en god kemi og have en god mavefornemmelse da det heller ikke kommer senere. I skal allerede fra start få gjort bureauet klar over jeres forventninger til leveringshastighed og afregningsmodel (fastpris-projekter eller timepris). I kan med fordel ønske et eller flere designforslag eller ideoplæg op jeres opgave så I på dette punkt kan teste bureauet kompetencer af og se om de kan leve op til jeres kriterier på kvalitetsområdet.

Held og lykke med de indledende dialoger!

Relaterede indhold

Bureau Guiden

Bureau guiden

Er du i den situation hvor jeres virksomhed står og skal skifte nyt bureau og synes det er uoverskueligt? Så tjek her vores guide til valg af bureau.

Ordbog

AMP

Man benytter AMP som et webkompent framework hos google til at lettere at bygge “user-first” annoncer, e-mails, “web historier” og hjemmesider. User-first betyder at man sætter den besøgende i første prioritet når man bygger ens indhold.

Ordbog

Ankerlinks

Det har mange forskellige begreber. Det kaldes også anchor links, section links og jump links. Det danske begreb er dog mere Ankerlinks. Det betyder egentlig at man linker på internt på samme side. Et eksempel kan være at man gerne vil lede brugeren til en specifik formular som ligger længere nede på siden som man så her linker til.

Ordbog

PR

PR, presse og public relations er alle kommunikationsdiscipliner, der sigter mod at skabe og vedligeholde en positiv offentlig opinion om en virksomhed eller organisation.