Indledende dialoger

Er du i den situation hvor jeres virksomhed skal igang med de indledende dialoger, så tjek vores eksempel på hvordan I kunne gøre.

Indledende dialog eksempel

I er nu nået til de indledende dialoger med de udvalgte bureauer fra jeres shortlisting. Det er her I kan teste bureauerne af og se om de matcher og passer til jeres virksomhed.

Der er flere aspekter I skal være opmærksom på ved de indledende dialoger. Fra start skal I kunne mærke om bureauet har en forståelse af jeres forretning og hvilken situation I står i pt. Hvis de ikke kan sætte sig ind i det, så er det højest utænkeligt at de kommer til det senere. Allerede fra start skal I kunne føle en god kemi og have en god mavefornemmelse da det heller ikke kommer senere. I skal allerede fra start få gjort bureauet klar over jeres forventninger til leveringshastighed og afregningsmodel (fastpris-projekter eller timepris). I kan med fordel ønske et eller flere designforslag eller ideoplæg op jeres opgave så I på dette punkt kan teste bureauet kompetencer af og se om de kan leve op til jeres kriterier på kvalitetsområdet.

Held og lykke med de indledende dialoger!

Relaterede indhold

Ordbog

CTA

CTA står for “Call to Action,” hvilket på dansk betyder “handlingssignaler” eller “handlingsopfordring.” En CTA er en tekst- eller billedbesked på en webside, i en e-mail, på et banner eller i en annonce, der opfordrer besøgende eller modtagere til at udføre en bestemt handling.

Ordbog

Segmentering

Segmentering, også kendt som målgruppesegmentering, er en strategisk tilgang inden for markedsføring og forretningsledelse, hvor en målgruppe eller marked opdeles i mindre, mere målrettede segmenter. Dette gør det muligt for virksomheder at forstå og målrette deres målgrupper mere præcist og effektivt.

Ordbog

USP

USP, eller “Unique Selling Proposition,” er en vigtig marketingkoncept, der refererer til den unikke kvalitet eller fordel, som en virksomhed eller et produkt tilbyder sine kunder. USP er det, der adskiller en virksomhed eller et produkt fra konkurrenterne og overbeviser kunderne om at vælge det over alternativerne på markedet.

Ordbog

Ankertekst

Ankertekst er den tekst / titel man linker ens Ankerlink til. Men et ankertekst kan også være en sektion hvori man ligger ens indhold. Et eksempel kunne være at man ville linke sit Ankerlink til en formular, hvor der ikke lige var en overskrift man kunne sætte sit Ankertekst til.

"*" indikerer påkrævede felter

Vi stiller dig de rigtige spørgsmål, så vi kan introducere dig til de rigtige bureauer.

Du kan godt vælge flere.

Bureau tilmelding

Når du har tilmeldt din virksomhed får du adgang til dit kontrolpanel hvor du kan oprette cases, bureau indhold, jobannoncer mm. Det er gratis og uforpligtende for dit bureau at have en profil.