Copenhagen Event Company ApS
Professionelt full-service eventbureau
Copenhagen Event Company startede i 2008 og har inden for sine områder haft mere end 1.000 arrangementer både i hele Danmark, Norden, Europa og Mellemøsten. Størstedelen af arrangementerne er fra 150 – 2.000 deltagere, men vi har også stor erfaringer med de helt store arrangementer fra 12.500 – 17.500 deltagere, hvor vi i København har kørt fem af dem. Vi har stor ekspertise indenfor planlægning og afholdelse af mange forskellige begivenheder og events, og derfor arbejder vi altid bagom jeres problemstilling og får den analyseret, så vi kan skabe det perfekte event, som kan realisere jeres mål og drømme og vigtigst af alt skabe værdi og en unik begivenhed.
Vi er et strategisk og eksekverende PR- og marketingsbureau, der står for jeres event markedsføring. Vi giver ærlig, kompetent og værdiskabende rådgivning om relationer til kundens interessenter og medier i konstant forandring. Vi knokler og jagter målbare resultater via skræddersyede og kreative løsninger, der understøtter forretningen. Vi nytænker og udfordrer vores kunder konstruktivt. Vi arbejder for at skabe opmærksomhed omkring brands, produkter, virksomheder og kampagner blandt primært forbrugerne, og vi har mange års erfaring som strategisk, kreativ og proaktiv PR-partner for nogle af Danmarks førende virksomheder. Vores kunder findes især inden for sport -, livsstils-, fødevare- og drikkevarebranchen.
Info om bureauet
Eventbureau
8 ansatte i deres virksomhed
Timepris 500 - 1000 DKK
Har ingen cases oprettet endnu