Tovejs
Brugerindsigt og markedsanalyse
Har du brug for at kende dine kunder eller brugeres oplevelser, adfærd og præferencer, så du kan målrette dine tiltag bedst muligt? Så kan Tovejs hjælpe.
Tovejs skaber (for)brugerindsigt, der giver grundlag for at træffe bedre beslutninger i forbindelse med digitalisering, servicedesign, markedsføring m.m.
Det sker gennem kvalitative undersøgelser og analyser, der giver dyb viden om brugerne og deres behov.
Tovejs arbejder med følgende metoder:
- Kvalitative interviews
- Fokusgrupper
- Spørgeskemaer
- Mobiletnografi
- Go-along-interviews
- Etnografisk observation
- Brugertest
- Journey mapping
- Empathy maps
- Affinity mapping
- Co-creation workshops
- Brætspil til fælles analyse af data
Tovejs kombinerer ekspertise i forskellige metoder og deres anvendelighed med en kreativ tilgang, hvor brugerne inddrages i produktionen af viden på nye og anderledes måder.
Bag Tovejs står ph.d. Charlotte Albrechtsen, der er forfatter til en række metodebøger udgivet af forlaget Samfundslitteratur.
Info om bureauet
Analysebureau
1 ansat i deres virksomhed
Timepris ikke oplyst
3 cases vil de gerne vise dig
Kompetencer
4 kompetencer tilbyder Tovejs
Interviews
UX-research
Brugerundersøgelse
Markedsanalyse
Cases
3 cases tilbyder Tovejs
Awards
1 Award har Tovejs vundet
Honorable Mention - Forbundet Kommunikation & Sprogs ph.d.-pris
2006
Kontakt bureauet
Kontakt oplysninger til Tovejs